2013. augusztus 19., hétfő

122 - Várakoztatás

Elnézést kell kérnem minden kedves engem olvasótól! Tudom, tartozom még egy hétvégi Párizs nézős beszámolóval, ami készül is, de van két ok, ami miatt késik. Egyrészről olyan tartalmasra sikeredett, hogy lassabban megy az összeállítás. Másrészről meg ma zártam a kajáldát, holnap meg nyitom, ami azt jelenti, hogy büdös gyorsan ágyba kell bújnom, ha ki akarom magam aludni. Cserébe viszont a holnap délutánom szabad lesz, amikor is be tudom fejezni a Párizs-posztot. Azaz kettőt, mert sok a kép és az élmény.

Azért a mai csodákat megosztom röviden. Ma értem el a gyorséttermi munka büdös vizű tavának alján az iszapot azzal, hogy egy kedves vendég ott hagyott az egyik asztal alatt egy pelenkát. Kisdologgal átitatva, de úgy, hogy össze sem volt csomagolva. Nem sokra rá egy másik vendég hagyott egy ugyanilyet az egyik széken. Ugyanúgy nyitva, ahogy lejött a gyerekről. Már kerestem a kandi kamerákat. Nem voltak. No comment. Azért, hogy nehogy baj legyen, még egy a kezem ügyébe akadt, de az már az egyik kukában, amiben könyékig turkáltam éppen, hogy megtaláljam a szemeteszsák szélét, ami becsúszott. Az enyhén feminin olasz munkatársam nem a legjobb zsákcserélő errefelé, így megszívatott a kuka.

A másik csoda az volt ma, hogy tűz ütött ki a konyhán. Kigyulladt a zsömlesütő. Elektromos tűz volt, így áramtalanítani kellett mindent. Vendégek kihajt, mi pihen. Nyugis egy órácskánk volt, de aztán megjavították sajnos.

No, ennyit az élményeimről, irány az ágy, holnap délután érkeznek a képes beszámolók!

Jóccaka!

Nincsenek megjegyzések: