2009. szeptember 21., hétfő

17 - Az ideális munkaajánlat

Ma kicsit körülnéztem a neten, hogy milyen lehetőségeim vannak, ha pénzt akarok keresni. Természetesen a legegyszerűbb melókkal kezdtem: szórólapozás, reklámanyag terjesztés, miegymás. Az ember kíváncsi.

Találtam egy elég érdekes apróhirdetést tele helyesírási hibákkal. Valami fazon ajánl benne szórólapozós munkát. (Magát a hirdetést most nem linkelem be, nem akarok reklámot csinálni, annyit nem ér, sőt.) Mindenesetre írtam neki egy emailt, hátha kiderül valami részlet. Amit válaszképpen kaptam, az több, mint meghökkentő. A tag nevét átírtam monogramra, nem akarok kalamajkát a nyakamba. Tessék, a válaszlevél:

"Üdvözlöm tisztelt PÉTER ,a címemre elküld egy felcimzett válas borítékot és egy 900ft-ról nekem befizetett csek fénymásolatát ,én ha megkapom elküldöm önnek az állás ajánlatokat és a jelentkező lapot amit azonnal elkül a munkáltatója felé .Érdemes csinálni én sem bántam a havi zsebpénzem megvan bőven .Én ezt amunkát főállás mellett csinálom ,álltalában havi 200-230 jelentkezőm van erre az állára ,ebből 130-140 személy belemer vágni a reklám anyag terjesztésbe ezt szorozza meg 900ft-al megéri ? persze ,hogy meg különben én sem foglalkoznék vele ,csakis magán múlik ,hogy mennyit tesz zsebre .Az azonosítomat írja rá a jelentkező lapjára ,BA6-106015 .az ,hogy adózik vagy nem ez a maga magán ügye .Ha bármilyen jellegű problémája van ,nem ért valamit én segítek önnek elindúlni e-mailen keresztűl .A cég bevan jegyezve a Cégbíróságon ,utána lehet nézni ,minden törvényesen müködik .T G. L. ,SOK SÍKERT KÍVÁNOK PÉTER ."

No comment.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Igen, igen, ez valóban nagyszerű és tartalmas levelezés lehetett. Egyszer azt hallottam, hogy a tudomány megállapította, hogy legalább 20-as IQ kell az embernek a lélegzéshez. Azonban minl több hasonló figurával találkozom, annál (jobban szeretem a kutyámat egyrészt, másrészt pedig annál) inkább kételkedem ezen tétel igazságában.
-Psy/mccyborg

Renato Csatich írta...

nagyon nagy!:) tedd be a radio costra is az allashirdetesek koze!.)