2009. szeptember 13., vasárnap

14 - pótlás 03

Ez a Hubbard gleccser. Mentünk sokkal közelebb is, csak addigra le kellett mennem a gyomorba vissza. Ment a hajó arra még egyszer, csak már nélkülem. Kb. 5 mérföldre vagyunk.



Egy kis vizet kérnék jéggel:



Ilyen hegyek vannak a gleccser közelében. Nagyon lenyűgöző.



Amúgy ilyen volt a kajálda, ami azért emelte a hajón levés fényét rendesen. Hangsúlyozom, ez a melósok ebédlője! Az asztalon látható pohárban a hajón utoljára elfogyasztott narancslevem maradéka látható.



Amikor végül leszálltam a hajóról, akkor kezdett esni az eső. Előtte egész végig napsütés volt, mintha az időjárás is igazodott volna a hangulatomhoz. Ezt a képet akkor csináltam, mikor már a parton voltam. Még utoljára visszafordultam és kattintottam egyet.



Furcsa fények a felhők felett, előtérben a tipikus amcsi tini útitársammal, aki épp aludt.



Big nose in business!



A londoni reptér nagyon érdekes! Kicsit nyomasztó is.





És végül egy medve. Ez jutott, pedig már fentem a fogam egy élőre. Medvetalp áfonyával... álom csupán.

Nincsenek megjegyzések: