2009. szeptember 4., péntek

04

Na megvolt a nagy vízválasztás! Aránylag egyszerű műsor volt a mai, úgyhogy elsőre nem is, de a második előadásnál odaraktam csont nélkül az egészet. A délutáni próba után odajött Pablo, hogy nagy fokú fejlődést vár tőlem, mert különben irgumburgum. Megnyugtattam, hogy dolgozom rajta. A mai show után még elpróbáltuk a holnapi anyagot, ami azért már annyira nem volt könnyű, de faszán végigblattoltam az egészet, értsd: ahol elcsesztem, ott vissza tudtam csatlakozni, nem vesztem el a kottában. Holnap még átnézem, aztán este nem lesz baj. Holnaputánra kell majd gyakni sokat, mert az egy komolyabb műsor, de megoldom. Az előző éjszakai nemalvást most szépen bepótolom, mert csak 10-re kell mennem tréningre, aztán minden rendben lesz.

Kezdek rájönni, hogy mikor mit kell nézni a kottában. Persze még sehol sem vagyok, de jó lesz.

Nagyon menő lettem ma! Van három plasztik kártyám: egy, ami kb. itt a személyim, egy, amin a biztonsági adatok vannak, hogy ha riadó van, akkor hova kell mennem evakuálni, vagy menteni, meg a kabin ajtaját nyitó kártya. Vettem az ofiszban egy tartót hozzá három dolcsiért, ami most itt fityeg az oldalamon. Nagyon kis csinos darab és egy kihúzható zsinór tartja a kártyákat.

Most így ennyi.

Nincsenek megjegyzések: