2013. december 31., kedd

148 - Summa

Nem akartam írni, de Pötty mondta, hogy miért nem összegzek? Ha más nem, magam miatt leírom az ideit, hogy lássam, mi volt. Mert volt.

Februárban sikeredett elnyernem egy nyári állást kamu franciával a "Díznibe".

Márciusban elvittem a kocsimat műszakira. Aztán aljas módon a legnagyobb zordságot kerültük ki a dubaji utunkkal. Szégyenlem, de amíg itthon fagytak be a mindenféle testnyílások, addig én még napszúrást is kaptam. Mégpedig pont március 15-én.

Áprilisban felbolydult a mindenség. Költöztünk, aztán bevállaltam egy rettenetes melót. Ezzel elment a május is.

Júniusban a nyúlós-nyálkás szabadúszást sikertelen életmentéssel tarkítottuk.

Júliusban átkereszteltem a blogot, hogy jobban passzoljon az aktuális túlélési aktushoz. Augusztusban serényen törölgettem az asztalokat, cserélgettem a szemeteszsákokat. És persze bejártam Párizst és közben a jövőmről gondolkodtam.

Szeptember, Budapest. Túl keserű voltam már a vidék szája ízének, kiköpött. Azóta is repülök. Jött október, november, aztán hamar be is szippantott a nagyváros.

Decemberben elkezdtem serényen fotózni. Persze már korábban is kattintgattam, de nem ilyen célzattal. Most már ez is van. Meg volt még menekülő disznó is.

Most meg itt ülök, írom az idei utolsót, aztán azon gondolkodom, hogy át kéne költöztetni a blogot egy másik cím alá. Mert ez már koránt sem a mindenkori munkáimról szól. Pláne nem hajózásról. Szóval még az is lehet, hogy új év, új blog. Majd megírom azt is.

Boldogat, Újat, Békéset!


Nincsenek megjegyzések: