2013. november 5., kedd

140 - Figyelmesség

Mert ugye "feljöttem" Budapestre, hogy túléljek. Mind anyagilag, mind szellemileg, mind szakmailag. Biztonság kedvéért keresek valami fix melót is. Ha ennyire ragaszkodom - korábbi terveimmel ellentétben - a nagy magyar valósághoz, akkor kell valami biztos, amivel számolhatok.

Sok helyre beadtam a pályázatomat, mostanában történnek az első döntéshozatalok. Az egyikről nemrég kaptam tájékoztatást e-mailben:

Tisztelt Pályázó!

Köszönettel vettük jelentkezését és ezúton értesítjük, hogy a (...) pályázatok értékelése megtörtént.
Alapos megfontolás után most a választásunk nem Önre esett.

Álláskereséséhez és további szakmai munkájához sok sikert kívánunk.

Üdvözlettel


.....
igazgató

Egy egyszerű levél ez, meg nem is túl felemelő. De mégis azt sugallja, hogy elgondolkodtak rajtam. Még ha nem is igaz, akkor is jól esik a tudat, hogy amúgy alkalmas lennék rá, csak éppen volt nálam jobb. De ha tényleg nem igaz, akkor is becsülendő, hogy a levél írója vette a fáradtságot, hogy ne lombozzon le nagyon.

Köszönöm a figyelmességét, kedves igazgató!

Közben odakint randa ősz van, de nekem most tetszik. 

Nincsenek megjegyzések: