2010. december 14., kedd

77 - Dubajkodás 49

Elnézést mindenkitől, hogy ilyen soká nem írtam, de demót készítünk, és nem nagyon volt időm, energiám mellette írogatni. Majci barátom betalált ma chaten és panaszkodott efelől, úgyhogy ezen felbuzdulva azért erőt vettem magamon, így most írok egy kicsit. Had örüljön a kedves olvasóközönség!

Szóval demót készítünk, ami egy eléggé őrült ötlet, de nagyon kell, így belevágtunk. Szerencsére Ghodrat ment haza Magyarországra, így tudott nekünk hozni egysmást, mint például mikrofont, kamerát, kábeleket. Így fel tudtunk venni egypár számot három kamerával, aránylag jó hanggal. Persze mire kiismertem magam a keverőn, az is eltartott pár napig. Eleinte az volt a terv, hogy élesben vesszük fel este, amikor amúgy is játszunk, mert akkor jó a hangulat, meg a közönség zaja is kell a jó atmoszférához. Rá kellett, hogy jöjjünk, hogy ez egy elvetélt ötlet. Bármikor leeshet egy pohár a mikrofon mellett, vagy becsörög valakinek a mobilja, vagy odajönnek szám közben (ahogy szoktak), hogy játszunk valami akármit. Végül abban maradtunk, hogy délután vesszük fel abban a két órában, amig zárva van a kocsma. Sajnos többcsatornás hangkártyám nem lévén rákényszerültem, hogy két laptoppal vegyem fel a hangot, de ez sem volt egyszerű, mert Balázs laptopja kicsit gyorsabbra vette fel a hangot, mint az enyém (ezt Gregő komám meg is jósolta előre). Aztán végül felraktuk a kellő programot Máté laptopjára is, így olyannyira elenyésző lett a különbség (mert hogy itt is volt), hogy ezzel már lehet dolgozni. Vagyis ezzel már nem kell, mert a hang már készen van. Tegnap már adtunk is egy sebtiben összerakott CD-t egy kedves vendégnek. A videót ma kezdtem el vágni, de hamar meglesz, úgy néz ki. Máté nagyon kedves volt, míg dolgoztam kivasalta az egyik ingemet, hogy ne legyen még azzal is gondom.

Közben vészesen gyűlnek a vágatlan Dubaj Vlogos nyersanyagok is, úgyhogy ha elkészül a demó, akkor sem fogok pihenni, szóval lesznekmajd még videók is dögivel.
Addig is kitartást mindenkinek abban a nagy magyar hóban! Nagyon kicsit átérzem a dolgot, kinn már itt is lehet kicsit fázni este pólóban... De mielőtt bárki megmérgesedne az irigységtől, gondoljon arra, hogy januárban mi is hazamegyünk...

1 megjegyzés:

Majci írta...

Híres lettem... :)