2009. december 13., vasárnap

20 - Áj em dö riszepsöniszt

Majdnem ideális munkahelyre csöppentem nagy hirtelen. A Kafka nevezetű mindenféle vendéglátói funkciókkal megáldott létesítményben látom el a recepciós munkakörét újonnan.

Amiért ideális:
  • Jó a hely, hangulatos.
  • Egész nap jazz szól.
  • Kb. 80 méterre van otthonról.
  • Ha nincs vendég, azt csinálok, amit akarok (pl. írom a blogomat).
  • Épp most fejeztem be az ebédemet, ami alanyi jogon jár, és nagyon finom volt.
  • Ihatok napi két kávét, ami szintén nagyon jó.
  • Éjszakás műszakban lehet szunyálni. Van itt a recepció mögött egy kis fülke egy vendégággyal. Ha nincs munka, akár egész éjszaka aludhatok.
Amiért csak majdnem ideális: keveset fizet, de nem is dolgozom ki a belemet. Jól elvagyok, a kollégák kedvesek.

Amiért azt a keveset kapom:
  • Kinyitom a kasszát.
  • Kitöltöm a kék kis könyvecskémet (alkalmi munkavállalói).
  • Mindenki másét is én töltöm ki (takarító, konyhás, szakács, felszolgáló).
  • Vezetem a kiadásokat, bevételeket.
  • Természetesen én fogadom a szállóvendégeket, de ma pl. egy sincs.
  • Kávét készítek a melósoknak (baromi jó kávégép van).
  • Ma engem küldtek át kenyérért a szomszédba.
  • Nap végén átszámolom a bevételeket, bevezetem, lezárom a kasszát.
  • Éjszakás műszak végén reggeliztetek.
 Itt csücsülök, csinálgatom a kis zenémet a laptopomon, kedélyesen mosolygok a menüzni betérő vendégekre, persze fülhallgatóval a fejemen. Legközelebb lehet, hogy basszusgitárt is hozok, és gyakorlok. Belefér. Ez egy jazz és irodalmi kávéház, kell az imázshoz egy zenész alkalmazott, ugye.

Közben átküldtek még egy kenyérért...

Hoztam kamerát is, majd lehet, hogy forgatok. Még elválik.

Közben a menüzők Charlie Parkerről vitáznak. Ennél jobb helyen most nem is lehetnék! Nagyszerű!

Nincsenek megjegyzések: