2014. november 2., vasárnap

189 - Az elmúlt idő

Rég írtam, sokminden történt, de nem rizsázok. Képeket adok közre, aztán ha valami eszembe jut, hozzáírom.

Zsolnay gyár
Még ide jártam dolgozni, most már a Kodályban van az irodánk. Egyik reggel én értem be elsőnek, de kulcsom még nem volt.
Lélekemelő időjárás fesztiválszervezéshez!

Esküvő a Székesegyházban
A ruhaakasztó kampók meg meredező fallosznak néznek ki, de azt nem fotóztam le. Aki akarja, nézze meg!

"Telefonfülke" Kánban
A Golestannal itt forgattunk videóklippet. A nap végén még "beugrottunk" Gyűrűfűre, még sosem jártunk arra. Ki volt írva, hogy csak 7 km. Na igen, de milyen 7 km?! Csodálom, hogy kibírta a kocsim...

Tábla No.1
Nem fűznék hozzá semmit

Tábla No.2
Ehhez sem...

Kisipari műremek a Csiky Gergely Színház művészvizeldéjében

Mert hogy újra  a Légy jót játszom, csak most Kaposváron. Remek kollégák, borzasztó rendezés. Volt annyi túlórám, hogy a főnök elengedjen...

Csókoltatom a zeneszerzőt!

Megvan a lakásunk! Hurrá! Az átvétel tervezett napján ünnepeltünk. 

De az előző tulaj nem tudott időben kipakolni, így csak másnap vettük birtokba. Az isler finom volt!

Recycling by nature
Voltunk az erdőben. Körbementünk a Rotary-sétányon. Mindenkinek kötelező program!

A kihelyezett táblákon egyes szám első személyben mesél magáról az erdő. Nagyon szórakoztató és érdekes! Erről a tölgyről kint van az a tábla, amit még életében tettek ki róla. Amikor elpusztult, kapott egy újat. Időutazás a javából!
Kilátás a Kis-Tubesről
Az erdei manók szórakoztattak minket

A lakásunk a 10. emeleten van. Van kulcsunk a tetőhöz, gyönyörű onnan a naplemente!


Bontás
Most már egy üres betonfülke van a fürdő helyén. Nemsoká megint fürdő lesz, de sokkal szebb!

Persze profikkal dolgoztatunk...

Mindenki tudja a dolgát!

Főleg, ha az ellátmány is minőségi! (Zsíroskenyér)
Csodaszép naplemente Egerág felé. Még ott lakunk, a lakás legkorábban Karácsonyra készül el.
Nagyon furcsa felhők a Balaton felett, Keszthelyről fotózva. Előző nap tudtam meg, hogy oda kell mennem egy koncertet felügyelni. Aznap tudtam meg, hogy egyedül.

Rendszeresen van "babakoncertünk" a Harmadik Színházban Tamás Évivel. Legutóbb eljött Nagy Bandó András a kislányával, akinek azonnal a kedvence lettem. Meg is gyurmázott azonmód. Mondta, hogy ez én vagyok, de fül nélkül. Nagyon megtisztelő!

Egy kis itthoni nyugi. Pötty dolgozik, én épp pihenek. Várjuk már a költözést, hogy ne csak ez az egy szobánk legyen!

Nincsenek megjegyzések: