2013. október 31., csütörtök

136 - Most már

Most már egész jól eligazodom ezen a randa városon. Így, hogy jó idő van, még tetszik is. Elhoztam a bringámat, a közlekedés is egyszerűbb. Meg amúgy nem is olyan randa ez a város.

Régebben itt élő kollégák is mondják, hogy valami történik. Sokkal több energia van a városban, mint korábban. Sorra nyílnak az új helyek, egyre több a turista. De elég pénz még mindig nincs. Keresek valami melót, hogy biztosabb legyen a biztos.

Múlt hétvégén itt volt Pötty. Hozott falra kirakni valókat. Meg hozott egy kis "otthonmeleget". Meg rendbevágta a konyhát is, amiért nem csak én vagyok rettenetesen hálás.

Megvolt az első fizetett magánórám, megvolt az első fizetett hónapom Budapesten. Voltak már koncertjeink itt-ott. Az egyik helyre kéthetente visszajárunk mostantól. Tetszünk nekik.

Most már úgy utaztam Pécsre, mint egy hónapja Budapestre. Csak pár dolgot vittem, a többi maradt itt. Itt lakom. Nagy ez a távolság azért. Na nem autóval, meg vonattal. Úgy csak 3 óra. De szívvel messze van. Remélem nem tart ez sokáig.

Megyek, berakok egy adag mosást. Tényleg itt lakom. Most már.

Nincsenek megjegyzések: